Skuad Harimau Muda A Miliki Potensi Besar

'Skuad Harimau Muda A Miliki Potensi Besar dalam arena bola sepak Asia' kata Jozsef Dzurjak yang merupakan pembantu jurulatih kepada Bertalan Bicskei pada tahun 2005 dan 2006 melihat perkembangan pesitif pada program pembanguna bola sepak malaysia mampu melahirkan pemain yang berkualiti ketika ini.

Jozef yang juga bekas pemain penyerang kelab terkemuka pada tahun 1986 dan 1990 mengikuti setiap perkembangan pasukan bola sepak malaysia terutama skuad kendalian ong kei swee  dan menyifatkan banyak peningkatan berbanding sebelumnya.

Pasuka bawah 22 tahun negara yang akan menghadapi pasukan pilihan import brazil pada sabtu perlu menefaatkan peluang yang diberi untuk membuktikan kemampuan mereka memandangkan perlwanan persabatan kedua ini adalah sessi pemilihan pemain untuk liga Hungry pada musim hadapan.

Pemain-pemain ini beraksi untuk mendapatkan kontrak dengan kelab-kelab di Hungry, ini satu lagi peluang yang bukan saja untuk pemain Brazil kemungkinan untuk pemain-pemain kita dimana mereka boleh diperhatikan tetapi pada masa yang sama, kita tidak boleh hilang daripada kosentrasi kita' kata Ong Kee Swee.

Perlawanan seterusnya skuad Ong Kee Swee akan bertemu dengan pasukan Honved Budapest pada 30 Mei 2012 (rabu).